Hyödynnä tuotteidemme ja palveluidemme jokaisen ominaisuuden
VIS Tuoteperheen ohjeet
Järjestämme myös tuotekoulutuksia, kysy lisää asiakaspalvelustamme.
Usein kysytyt kysymykset
Käyttäjähallinta löytyy Toimipiste valikon alta VIS:ssä ja ohje dokumentti tältä sivulta. Kaikki Myyntipäällikkö -roolilla olevat käyttäjät voivat hallita oman toimipisteensä käyttäjiä. Pääkäyttäjä -roolilla voi hallita kaikkia ryhmän toimipisteiden käyttäjiä. Ongelmatilanteessa ottakaa yhteyttä Autovistan Asiakaspalveluun.
Sinulle ei todennäköisesti ole luotu vielä käyttäjätunnusta. Ota yhteyttä toimipisteesi Myyntipäällikköön tai Pääkäyttäjäänne joka voi luoda tunnuksen sinulle. He voivat myös tarvittaessa palauttaa tunnukset mikäli tunnus olisi virheellisesti poistettu.
Menemällä VIS etusivulle https://vis.autovista.eu osoitteeseen ja painamalla ”Salasana unohtunut?” ja syöttämällä oman sähköpostiosoitteesi ( sama kuin käyttäjätunnus) saat salasanan vaihto linkin suoraan sähköpostiisi.
Huomioithan, että linkki vanhenee 24 tunnin päästä jonka jälkeen sinun tulee tilata uusi linkki. Me emme voi valitettavasti Asiakaspalvelussa vaihtaa salasanoja, vaihto menee täysin automatiikan kautta. Vaihtolinkki saapuu yleensä muutaman minuutin kuluessa sen tilaamisesta. Muistathan tarkastaa myös roskapostikansion!
Mikäli VIS ei automaattisesti tunnista tyyppiä voit aina tehdä manuaalisen tyypityksen haku/syötä -valikon kautta.
Huomioi että auton valmistuvuosi ja kuukausi vaikuttavat hakuun eli hae ensisijaisesti valmistuskuukauden mukaan.
VIS tunnistaa rekisterinumerot, jotka voimme tyypittää TrafiCom kantaa vasten tai joista meiltä löytyy aikaisempi havainto.
Mikäli rekisterinumerohaku ei tuota tulosta voit aina tehdä manuaalisen tyypityksen haku/syötä -valikon kautta.
Mikäli sait virheen ”Sisäänkirjautuminen epäonnistui sillä tunnuksillasi ei ole oikeuksia tähän toimintoon.”
Salasanasi saattaa olla vanhentunut tai sinulla ei ole riittäviä oikeuksia kirjautumiseen.
Kokeile ensisijaisesti vaihtaa salasanasi. Kun vaihdat salasanaa varmista että kirjaudut VIS Arviomieheen https://vis.autovista.fi kautta eikä vahingossa http alkuisen osoitteen kautta josta puuttuu S kirjain alusta.
Mikäli salasanan vaihto ei auta ja saat yhä ilmoituksen pyydä myyntipäällikköäsi tarkastamaan käyttäjätunnuksesi oikeudet VIS Arviomiehestä.
Tarvittaessa ota yhteyttä Autovista Asiakaspalveluun.
Ota yhteyttä Autovista Asiakaspalveluun
Autovistan Asiakaspalvelu auttaa sinua mm. tuotteisiin ja teknisiin viittyvissä kysymykssä. Tutustu myös usein kysyttyihin kysymyksiin ja vastauksiin.
Autovista Asiakaspalvelu
Tyypitä, varustele ja myy ajoneuvosi sujuvasti
VIS Tuoteperhe sisältää työkalut sujuvaan ajoneuvon arviointiin ja myyntiin. Optimaalisen ajoneuvon hinnan laskentaan tarvitset tietää mahdollisimman paljon ajoneuvosta. Käytä VIS:iä ajoneuvon tyypitykseen, tarkennukseen, varusteluun ja myynti-ilmoituksen tekoon!
Tuoteohjeista löydät tärkeää ja hyödyllistä tietoa jota tarvitset käyttäessäsi VIS:iä päivittäisessä työssäsi.