Myy enemmän uusia autoja optimoimalla jäännösarvot Car To Marketin avulla.

Markkina-asiantuntijamme auttavat sinua optimoimaan jäännösarvot ja parantamaan näin kannattavuuttasi ja säästämään kustannuksissa.

Konkreettisia etuja

Tee merkistäsi ja ajoneuvoistasi entistä houkuttelevampia. Luo tilanne, josta hyötyvät kaikki ajoneuvomyynnin arvoketjun osapuolet.

Käyttökelpoiset suositukset

Tehosta jäännösarvon hallintaa sekä paranna uusien ja käytettyjen autojen myynnin kannattavuutta – ja samalla liiketoimintasi tulosta.

Luotettavat Euroopan-laajuiset analyysit

Arvioi ajoneuvojesi potentiaalia koko Euroopan näkökulmasta – ota käyttöön johdonmukaiset hinnoittelun ja teknisten tietojen strategiat.

Car To Market tukee useimpia uusien akkukäyttöisten sähköajoneuvojen lanseerauksia Euroopassa.

Olemme valmistajien tukena lanseerauksen suunnittelusta aina elinkaaren hallintaan

Markkina- ja jäännösarvoanalyytikkojen tiimimme varmistaa ennen seuraavaa tuotelanseeraustasi, että kaupallistamisstrategiasi ovat toimivia ja optimoituja vankkojen jäännösarvojen saavuttamiseksi. Yksityiskohtaisen Car To Market -raportin avulla voit sovittaa koko organisaation prioriteetit yhteen useita kuukausia ja jopa vuosia ennen tuotelanseerausta.

Vaihe 0: Tulevaisuuden konseptisuunnittelu

Kokeneet Car To Market -analyytikkomme opastavat sinut läpi prosessin, joka voi alkaa jopa neljä vuotta ennen tuotelanseerausta. Car To Market ottaa tuote- ja tuotekehitystiimit mukaan ajoneuvon koko elinkaaren kattavaan myynti- ja kaupallisen suorituskyvyn optimointiprosessiin jo huomattavasti varhaisemmassa vaiheessa.

Vaihe 1: Oikean tuotestrategian laatiminen

Ajoneuvon kaupallisen lanseerauksen lähestyessä Car To Market -prosessi siirtyy viimeistelemään markkinoita valloittavia strategioita. Noudattamalla suosituksiamme voit parantaa ajoneuvon jäännösarvoa entisestään.

Vaihe 2: Lopullisen jäännösarvon määrittäminen

Lopputuotteen ja kaupallistamisstrategian pohjalta tiimi tuottaa tarkat jäännösarvoennusteet kaikille asiaankuuluville ajoneuvoversioille, erilaiset voimansiirrot ja ominaisuuspaketit mukaan lukien. Voit hyödyntää tätä kattavaa vertailuanalyysia keskusteluissa jokaisen ajoneuvojen omaisuusriskistä vastaavan sidosryhmän kanssa.

Yhden prosenttiyksikön lisäys jäännösarvoissa parantaa vuosittaisia tuottoja yli 1 miljoonalla eurolla jokaista leasing-sopimuksilla myytyä 10 000 ajoneuvoa kohti. 

Asiantuntijoiden suosittelemat parannukset 16 tärkeimmän jäännösarvoihin vaikuttavan tekijän osalta

Saat perusteellisia analyyseja ja käyttökelpoisia näkemyksiä yksityiskohtaisesta raportista, joka kattaa seuraavat aiheet:

  • Konseptitason vahvuudet ja haasteet, mukaan lukien koettu laatu
  • Kaupallistamisstrategia, mukaan lukien varusteet, myyntimäärien suunnittelu ja houkuttimet
  • Sopivuus jokapäiväiseen käyttöön, mukaan lukien toimintamatka ja latausaika
  • Kustannukset/suorituskyky, mukaan lukien polttoaineen ja energian kulutus
  • Merkkisi jäännösarvon säilyminen


Miksi valmistajat luottavat tietoihimme ja palveluihimme?

Pätevien, eri puolilla Eurooppaa toimivien asiantuntijoidemme tiimi pohjaa analyysinsa huipputason tilastollisiin menetelmiin ja laadukkaisiin syötteisiin – mikä maksimoi ennusteidemme tarkkuuden.

Lue lisää siitä, miksi valmistajien ja autoteollisuuden ammattilaisten kannattaa valita Autovista.

Kyllä, ottakaa minuun yhteyttä

Huomioithan, että emme voi vastata yksityishenkilöille ajoneuvojen arvioinnista.

* Pakollinen kenttä


Huomaa, että voimme tarjota tuotteitamme ja palveluitamme vain yritysasiakkaille. Autovistan työntekijä on sinuun henkilökohtaisesti yhteydessä kertoakseen lisää Autovista tuotteista ja palveluista. Henkilötietojesi käsittely perustuu GDPR:n artiklan 6, luvun 1, kohtaan b) ja f), kuten on kuvattu Autovistan tietosuojakäytännössä.

Tuo ajoneuvosi markkinoille Car To Marketin avulla yhdessä, kahdessa tai kolmessa vaiheessa

ctm steg

Oikeiden varusteiden valinta voi nostaa jäännösarvoa merkittävästi

exempel en beräkning

Tämä saattaa myös kiinnostaa sinua

Residual Value Monitor

Seuraa, analysoi ja vertaa, miten hyvin kilpailijasi varastot toimivat verrattuna omaasi, sekä paikallisesti että Euroopassa.